دکتر معصومه ابتکار از ستاد مهندس اولیاء بازدید کرد (گزارش تصویری )












برخی افراد که به ظاهر از اعضای ستاد انتخاباتی حجت الاسلام صدرالساداتی کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان یزد بودند، در یک اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی با ورود بدون بررسی و غیر قانونی به ملک غیر و مقاومت در برابر مستاجران قانونی که ساختمان مزبور را به ستاد انتخاباتی علی اکبر اولیا اختصاص داده بودند، ساختمان مزبور را به تصرف عدوانی خود درآوردند.
یکی از اعضای ستاد اولیا با ابراز تاسف از بروز چنین رویدادی، گفت: با مشاهده چنین موضوعی با توجه به مقاومت افرادی که به تصرف عدوانی خود اصرار داشتند، این حرکت غیر اخلاقی به آگاهی نیروی انتظامی رسید و ماموران مزبور با حضور به موقع در صحنه ، افراد منتسب به ستاد حجت الاسلام صدرالساداتی را به کلانتری هدایت کردند و با تمهیدات قانونی، پیش از این که موضوع به طرح شکایت برسد ، پایان دادند.
وی با سپاسگزاری از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی که موجب برقراری نظم و قانون شدند، ابراز امیدواری کرد تا در فرصت باقی مانده تا انتخابات با رعایت اصول اخلاقی توسط هواداران و به ویژه ستادهای انتخاباتی، دیگر شاهد بروز چنین صحنه های زشتی نباشیم.
شایان ذکر است ساختمان یاد شده ، پیش از این در اختیار ستاد شایق یکی از کاندیداهای مرحله اول انتخابات بود که ستاد علی اکبر اولیا آن را برای مرحله دوم انتخابات اجاره کرده بود.
اين مناظره كه به دعوت جامعه اسلامي دانشجويان برگزار مي شود، اولين رويارويي انتقادي اين دو نامزد انتخابات يزد در دور اخير مي باشد
يزدنا:صدر الساداتي و اولياء، دو نامزد انتخاباتي شهر يزد با يكديگر به مناظره خواهند پرداخت
شنيده ها حاكي است دو نامزد هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي روز 3 شنبه 3/2/87 به مصاف يكديگر خواهند رفت.
اين مناظره كه به دعوت جامعه اسلامي دانشجويان برگزار شده است، اولين رويارويي انتقادي اين دو نامزد انتخابات يزد در دور اخير مي باشد
دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد، با دعوت از اين دو چهره انتخاباتي، از آنان خواسته است در صورت عدم شركت در اين مناظره، اين امر را به صورت كتبي به اين نهاد دانشجويي اطلاع دهد.
حال كه در دوراني زندگي مي كنيم كه تصور چند صدايي هم برايمان سخت است ، حال كه كساني در برابر، حرفهاي دوستانه مي زنند و در خفا به تحريك ديگران مي پردازند تا جو را متشنج كنند ! براي آنكه به اهداف عالي خود نزديك شويم و براي اينكه دائما به تخريب ديگران متهم نشويم ،براي دوره اي كوتاه تا پايان اين انتخابات تلاش خواهيم كرد هيچ مقاله اي له يا عليه جناب آقاي مهندس اوليا منتشر نكنيم . چرا كه خدا مي داند در بسياري از موارد مطالبي را منتشر كرديم با اين اميد كه شايد جوابهاي منطقي و روشن كه مطمئن بوديم وجود دارد فضا را صميمي تر كند اما، مورد اتهام هاي مختلف افراد واقع شديم كه قصد تخريب شخصيت داريد ،آنهم شخصيت وارسته و سرشار از احترام افرادي كه سالها برا ي اين ديار خالصانه زحمت كشيده اند . پس حال كه ما توانمان بيش از اين نبود و نتوانستيم سره را از ناسره بشناسيم به كناري نشسته و نظاره گر خواهيم شد و اميدواريم وقتي مطلبي درمورد جناب آقاي مهندس انتشار نداديم به سانسور و كار ضد اخلاقي ! و بد اخلاقي گري و غير حرفه اي بودن از طرف حرفه اي ها متهم نشويم ! در پايان با مرور يك شعر از مجتبي كاشاني نگاهي به قسمتي از اخباري مي اندازيم كه ساعتها برايش وقت و هزينه صرف شد تا از اصلاح طلبان استان حمايت شوند اما نخواستند باورمان كنند وبرايمان نوشتند
... نمی تواند با ادعای بی طرفی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی سازگار باشد .
...به هیچ وجه با شعار آزادی بیان سازگار نبوده...
.... حرکات ضد اخلاقی و غیر حرفه ای پرهیز و ......
و اما شعر
با قلم در افتادي تا شكستهاي آن را
با زبان در افتادي تا كه بستهاي آن را
هرچه را كه ميخواهي
يا ببند يا بشكن
با سكوت گويايم
با شعور بيدارم
با نياز ادراكم
با پيام احساسم
با سروش در گوشم
با دلم چه خواهي كرد؟
اي غبار آزادي
مجتبي كاشاني
تذکر ستاد انتخاباتی مهندس اولیاء در مورد خط تخریبی سایت یزدفردا |
| یزدآنلاین به نقل از ستاد مهندس اولیاء گزارش داد : وب سایت یزد فردا با درج مقاله ای تحت عنوان «سخنی با مهندس اولیاء» خطاب به مدیریت آن وب سایت آورده است : در آستانه مرحله دوم انتخابات که قاعدتا می بایست تلاش برای بالا بردن مشارکت مردم باشد « خط تخریب » و « پایین آوردن مشارکت » نمی تواند با ادعای بی طرفی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی سازگار باشد .(ادامه مطلب...) |
سامانه پیام گیر ستاد مهندس اولیاء راه اندازی شد |
| سرویس اجتماعی یزدآنلاین گزارش داد : سامانه پیام گیر ستاد انتخاباتی مهندس علی اکبر اولیاء طی دو روز گذشته راه اندازی شد. همشهریان عزیز می توانند از طریق شماره تلفن 8242946 با ستاد مهندس اولیاء ارتباط برقرار نمایند و هرگونه اخبار، انتقاد و پیشنهاد خود را در مورد انتخابات اظهار نمایند. |
انتخابات حزبي يعني انتخابات برنامه محور نه شخص محور .این جنجالها وبی اخلاقی ها نیز از عوارض ابتدایی کار است به تدریج جای خود را در دوره های دیگر به حرفهای منطقی درباره برنامه های کاندیداها می دهد .
عیب مردم سالاری این است که خیلی حوصله دارد تا بدرستی در کشوری محقق شود.تمرین آن هم زمانبر است ولذا عده ای تاب تحمل ناهمواری هایی که تا تحقق آن بایدبه جان خرید را ندارند.
از شما هم به صفت وگرایشی که متهم شوید از اینکه فرصت تعاطی افکار ونظرات را فراهم می کنید باید سپاسگزار بود.